نوشته شده توسط : خادم سایبری

روی شانه ی غیرت یاد جبهه ها مانده ست

                              مرگمان اگر دیدید پرچمی رها مانده ست

رفته اند اما نه! کوله بارشان باقی ست

                              بر زمین نمی ماند ،  شانه های ما مانده ست

و من باز هم می فشارم دکمه های کیبورد لب تاپم را تا شاید همچون صدای خش خش بی سیم برسانم صدایم را به آن ها که معبری زدند از زمین خاکی به آسمانی آبی. همان هایی که پروانه وار پیله های تنیده دنیا را باز کردندو پر پربازشان را گشودند و تا اوج عشق خنده مستانه سردادند و رفتند و ما را در منجلاب گناه این دنیا تنها گذاشتند.

گاهی کارم در دنیا گره می خرد احساس می کردم صدای بی سیم تا بهشت نمی رسد اما حالا وقتی نیک به اطرافم می نگرم می بینم انگار همه آن ها همینجایند، کنار من، کنار تو و حتی آن دور دست ها که خورشید خودش را به خط افق می سپرد.

الحمدالله در سالی که گذشت اتفاقات خیلی خیلی خوبی برای معبر افتاد که واقعا خدارو شکر می کنم و این رو ازعنایت ائمه و شهدا می دونم و از همیشه بیشتر به کاری که انجام میدم امیدوار شدم.

ابتدا یک اتفاق خوب برای معبر افتاد این که بنده در امتحانات با معدل 19.89 صدم نفر اول شدم که از عنایات خاص شهداست

یکی دیگر از این اتفاقات خوب زیاد شدن بازدید و امتیازدهی خوانندگان منتقدان معبر سایبری همراه رهبر بود به من امید و قوت قلب زیادی داد

ان شاءالله برای سال 94 یک سری برنامه های توسعه ای برای معبر در نظر دارم که احتمالا تا آخر این ماه یک فاز از اون راه اندازی بشه و امیدوارم که خوب جواب بده.

و از شما دوستان و همراهان خوبم می خوام که با نظرات و انتقادات خوبتون همواره به من در ادامه این مسیر کمک کنید.


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

   (لطفا مطالب را با ذکر منبع کپی کنید در غیر این صورت هم از نظر شرعی و هم ااز نظر قانونی مشکل دارد)




با سلام 

در این پست من می خواهم به شما ساخت بارکد برای وبلاگ و یک متن رو آموزش بدهم لطفا با ما همراه باشد:
                                           

                                                                                                                                   ادامه در ادامه مطلب


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

با عنایت به خداوند منان، در جهت دسترسی راحت و همچنین بهره مندی از رسانه فرهنگی، انقلابی و اسلامیاپلیکیشن معبر سایبری فندرسک راه اندازی و آماده دریافت همراهان معبر قرار گرفت.

دوستان و همراهان معبر از این به بعد می توانند در هر نقطه ای با نصب این اپلیکیشن از آخرین بروز رسانی هایمعبر مطلع شوند.

در این اپلیکیشن آخرین اخبار وب سایت هایی از جمله خامنه ای دات آی آر ، عمارنامه ، فرهنگ نیوز و افسران نیز قرار داده شده است.

برای دریافت و همچنین مشاهده اسکرین شات از این اپلیکیشن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 فروردين 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

بنگر به زمین که چگونه از روزگار سرد و تاریک دل به روشنی می سپرد و درختان تبسمشان را با نقش شکوفه هابه بهار هدیه می کنند و این همان وعده پروردگار دانا و حکیم است.

و تو ای مولا ای یاور و سرور ما ای صاحب این زمان و هر زمان تو نیز بر ما رحمی کن و دل و جان خسته ی ما را اززمستان سرد و تاریک و طولانی گناه به بهاری روشن و زیبا ختم کن.

مولای عشق بتاب بر پیکره ی این سرزمین کهن و کام تشنه ی زمانه را با آمدنت سیراب از عشق و پاکی کن و جوانه های امید را برویان و ما را رها کن از این انتظار طولانی.

آقاجان نمی دانم تبرک بنامم یا نه که امسال نوروز را با نام مادرت آغاز خواهیم کرد و خدا را شکر  که تمام روز های مان فاطمیست چراکه سالی که نکوست از بهارش پیداست.

ای کاش بیایی و حرکت دوار زمین بر مدار تو تنظیم و بهارمان با آمدن تو آغاز شود و اولین سین سفره های مانسلامتی تو باشد و عیدی ما لبخند تو به تمام منتظران و همین مارا بس...

نوروز 94 تان فاطمی ...

پ,ن1 : سلام به همه همراهان و خوبان معبر. امیدوارم سال خوبی رو پشت سر گذاشته باشید. برای من که سالی پر از تجربه و خوبی بود و تنها آمدن مولا را کم داشت. امیدوارم و دلم روشن است که در سال جدید حتما خبر های تازه ای از آمدنش هست.  اگر در سالی که گذشت از من بدی دیدین حق همتون بوده و اگه خوبی دیدین اشتباه شده (شوخی) امیدوارم همتون این حقیر رو حلال کنید اگر بد حرف زدم یا بد عمل کردم. هدیه امسال همه ما به امام زمان ترک یک گناه برای تعجیل در فرج مولا...

پ,ن2 : در خصوص نامگذاری امسال توسط ناخدای انقلاب هم طبق پیش بینی این حقیر احتمال میره برگرفته از اتحاد اسلامی و انسجام ملی باشه و البته این فقط یک احتمال هست و منم مثل همه منتظر نامگذاری سال 94 هستم.

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

«ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیستها است.» این جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شرکت‌کنندگان در «کنگره‌ى جهانى‌ جریانهاى افراطى و تکفیرى از دیدگاه علماى اسلام» به عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۳ از نگاه مردم انتخاب شد.



http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/29184/12.jpg

در نظرسنجی‌ای که از هفدهم تا بیست‌و‌ششم اسفندماه توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با موضوع مهمترین جمله سال رهبر انقلاب از دید کاربران برگزار شد، مردم، جملات گوناگونی را انتخاب کردند. بررسی مجموع حدود ۱۰ هزار نظر و پیامک دریافت شده نشان میدهد چهار جمله‌ی پرتکرار زیر در میان پاسخ‌ها، مهمترین جملات رهبر انقلاب از نظر کاربران در سال نود و سه هستند:

چهارمین جمله برتر به انتخاب مخاطبان، جمله‌ای بود از نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و امریکای شمالی درباره دعوت به اسلام: «اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اول آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) آشنا شوید.»
http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/13931106171343fe2.jpg

سومین جمله برتر به انتخاب مخاطبان، جمله‌ای از بیانات رهبر انقلاب در اولین روز سال ۱۳۹۳ در حرم مطهر رضوی بود: «چشم‌مان به دست دشمن نباشد که کی این تحریم را برمیدارد، کی فلان نقطه را موافقت میکند؛ به درک! نگاه کنیم ببینیم خودمان چه کار میتوانیم بکنیم.»


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

با نزدیک شدن به ماراتون نفس گیر مذاکرات کم کم ابعاد پنهان توافقات صورت گرفته که دولت آن را از مردم ایران دور نگه داشته است به صورت یک شیب کاملا ملایم نمایان می گردد. نشانه های این شیب ملایم را می توان از تغییر ظاهر اسکانس های کشور مشاهده کرد.

 

پوستر عاقبت نسیه فروشی / طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

پس از تغییر نماد ماهواره به کاسه سفالی در اسکناس پنج هزار ریالی، سازمان فضایی ایران منحل شد. این یعنی ایران باید به زمان پارینه سنگی برگردد و از عصر فناوری فاصله بگیرد و نباید در باشگاه فضایی هیچ جایگاهی داشته باشد.

پس از تغییر نماد نقشه و انرژی هسته ای به سردر دانشگاه تهران که ساخت شرکت ایرانی-اسرائیلی (شرکت آرمه) است بر روی اسکناس پنجاه هزار ریالی، بسیاری از فعالیت های هسته ای ایران به نفع اسرائیل تعلیق شد این یعنی باید با اسرائیل درتعامل باشیم.

و در آینده ای نه چندان دور: پس از اعلام رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی نسبت به کدخدایی آمریکا و بستن با آن کم کم باید منتظر تغییر عکس ناخدا به کدخدا بر روی اسکناس های ایران با توجه به تجارب گذشتهباشیم...


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

یکی از اقداماتی که افسران جوان جنگ نرم می بایست انجام دهند استفاده از فضاهای دشمن برای نشر نامه مقام معظم رهبری است. اقدامی که معبر سایبری فندرسک انجام داد بدین صورت بود که لینک صفحه Letter4u# را در صفحات افراد مشهور با تعداد لایک بالا بازنشر کرد تا به این صورت مخاطبین این صفحات متوجه نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی بشوند.

نشر نامه رهبر معظم انقلاب در صفحات افراد مشهور

برای مشاهده گزارش مصور علمکرد معبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

راستی شما برای بازنشر نامه رهبر معظم چه اقدامی انجام داده اید؟

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

عاروتص شوع، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی میگوید که درباره ایران همه گزینه ها روی میز است و اسرائیل به هیچ وجه برای دفاع از خود به محدودیتهای دیپلماسی توجه نمی‌کند.

اشتاینیتز با بیان اینکه تهران در مصالحه با کشورهای غربی بر سر مساله هسته‌ای شکست خورده هشدار داد که تل آویو می‌تواند به طور یکجانبه علیه ایران و برنامه هسته‌ای این کشور اقدام کند.

وی به خبرنگاران گفت: نمیخواهم خیلی خاص بگویم اما همه گزینه ها روی میز است. ما هرگز حق اسرائیل برای دفاع از خود را به مسائل دیپلماتیک محدود نمیکنیم.

پوستر نابودی تل آویو فقط در 10دقیقه

برای دریافت اندازه اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

ناخدای انقلاب : گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.

 Ayatollah Khamenei : Sometimes leaders of the Zionist regime threaten us. They threaten us with a military invasion, but I believe even they themselves know - and if they do not, they should know - that if they make a wrong move, the Islamic Republic will raze Tel Aviv and Haifa to the ground.

 



:: موضوعات مرتبط: ضد اسرائیل، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

with Takfiri groups in AleppoSyria. This is his last image taken when was being interred.
photographer: Reza Vahmi ,( International editor from the French Supreme University of Arts in the Middle East )
Notes:
Muslims have undertaken to fight with Takfiri groups aimed at defending the Islam religion and their religious, sacred places. Islamic Republic of Iran plays a large-scale role in the developments and security issues of the Middle East by its direct presence at Iraq and Syria, having the Major General Ghasem Soleymani as its noted commander and director. In these battles, a huge number of Iranian commanders and Revolutionary Guard militants have been martyred, about whom no accurate official statistics is available.

Shahid Seyed Ehsan Haji Hatmloo 

شهید سید احسان حاجی حتم لو٫ یک رزمنده از سپاه ایران است که در شهر حلب سوریه و در مبارزه با گروه های تکفیری به شهادت رسیده است. این آخرین تصویر از او در زمان خاکسپاری اش است.
عکاس: رضا وهمی؛ ادیتور رسمی دانشگاه عالی هنر فرانسه در خاورمیانه

توضیح:
مسلمانان برای دفاع از دین اسلام و دفاع از اماکن مذهبی و مقدس خود به نبرد با تکفیری ها برخواسته اند. جمهوری اسلامی ایران با حضور مستقیم در خاک عراق و سوریه و با هدایت فرمانده ی سرشناس خود سردار قاسم سلیمانی بیشترین نقش را در تحولات و امنیت منطقه خاورمیانه دارد. در این مبارزات تعداد زیادی از پاسداران و فرماندهان ایرانی تا کنون شهید شده اند. ولی آمار دقیقی از تعداد آنها به صورت رسمی منتشر نشده است.

این عکس از مجموعه ی جهانی بدون مرز، در سازمان ملل، سازمان یونسکو و دانشگاه عالی هنر فرانسه با کد Reg.N.8356.201RezaVahmi-2015,ir32146 به ثبت جهانی رسیده است.

پ,ن: با توجه به موقعیت پیش آمده و کسب تایید از نهادهای معتبر حقوق بشر در سطح دنیا، فرصت بسیار مناسبی برای بازتاب تبلیغاتی از روحیه ی ولایتمداری، جهاد، مقاومت و شهادت طلبی جوانان ایرانی در دفاع از دین مبین اسلام و در دفاع از ارزشها و مقدسات به وجود آمده است.
لذا پیشنهاد میگردد نسبت به انتشار گسترده ی این تصویر همراه با توضیحات کامل به هر دو زبان فارسی و انگلیسی در سطح گسترده و در حد توان ، نهایت همکاری و پیگیری را داشته باشید. لطفا از انتشار لوگو و امضا بر روی عکس فوق خودداری نمایید.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

ناخدای انقلاب: اگر بنابر تحریم باشد درآینده ملت ایران آنهارا تحریم میکند. بیشترین مجموع نفت و گاز دنیا برای ایران است. گازی که دنیا و اروپا به آن احتیاج دارد. ایران میتواند آنها را تحریم کند اگر لازم باشد.

تحریم گاز اروپا توسط ایران

برای مشاهده اندازی اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

Ayatollah Khamenei: If sanctions are to be used , the Iranian nation will put sanctions on them in future. Iran has the world’s largest total reserves of oil and gas, the gas that the world and Europe are in needof. Iran can impose sanctions on them , if necessary.

پ,ن : لطفاً این کاتور را در شبکه های اجتمای انتشار دهید.



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 |
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 29 صفحه بعد