نوشته شده توسط : خادم سایبری

س کی این جمهوری اسلامی می خواد به وعده خودش عمل کنه؟ پس کی می خوان آب و برق رو مجانی کنن؟ مگه ندیدن مردم چقدر برای آب و برق مجانی خون دادن و زجر کشیدن؟ مگه ندیدن مردم برای آب و برق مجانیچطور به استقبال امام اومدن تا امام آب و برق رو برای مردم مجانی کنن؟ اصلاً مردم برای آب و برق مجانیانقلاب کردن و گرنه داشتن زندگیشون رو می کردن.

بله متن بالا رو درست خوندین و اشتباهی در کار نبوده. این متن درست حرف افرادی هست که می خوان به نحویانقلاب مردم رو ربط بدن به مادی بودن اون نه به معنوی بودن انقلاب. در واقع جوری دارن وانمود می کنند که انگار کسی نداند، فکر میکنند مردم برای آب و برق مجانی این همه خون دادن و این همه زجر رو تحمل کردن. اما حقیقت آب و برق مجانی اصلاً چه بوده؟

اگر کل کلیپ ها و سخنرانی ها و متن روزنامه های 12 بهمن سال 57 را هزاران بار بخوانید اصلاً به چنین جمله ای از امام خمینی (ره) برخورد نخواهید کرد که امام فرموده باشند آب و برق مجانی می شود. خیلی ها مدام می گویند چرا صدا و سیما فیلم کامل این سخنرانی امام در بهشت زهرا (س) رو پخش نمی کند. خب اگر واقعاً همچین موضوعی بوده آیا به نظر شما صدا و سیمای وقت که تحت کنترل رژیم شاه بود می توانست به نفع اماماین تیکه از سخنرانی را حذف کند؟ و هیچ اثری از آن باقی نماند؟

آب و برق مجانی من کو؟؟؟

ولی وقتی به بررسی این موضوع در سال 57 می پردازیم متوجه می شویم که اصل وعده آب و برق مجانی را سخنگوی دولت موقت آقای عباس امیر انتظام  مطرح کرده است، آن هم برای اقشار کم درآمد و گواه این مدعاروزنامه 8 اسفند ماه 57 کیهان می باشد. لابد می خواهید بگویید در آن زمان هم شریعتمداری مسئول کیهان بوده!!!

اما صدایی از امام خمینی (ره) موجود است که ایشان می فرمایند : سرتاسر ایران براى ضـعـفـا مـسـکن می سازیم، همین دارایى شاه سابق و خواهر و برادرش براى یک مملکت، براى آباد کردن یک مملکت کافى است. ما عمل مى کنیم، حرف نمى زنیم. تمام کمیته هایى که در تـمـام اطـراف ایـران هـسـت مـوظـفـند که آنچه به دست آمد از مخازن ایران، هر چه که اینها بـردنـد و مـخـفى کردند و اتباع آنها بردند و مخفى کردند، آنها را که به دست آمده است، بـه بـانـکـى کـه شـمـاره اش را بـعـد تـعـیـیـن مـى کـنـم تـحویل بدهند که براى کارگرها، براىمستضعفین، براى بینوایان، هم خانه بسازند، هـم زنـدگـى آنـها را مرفه کنند. ما علاوه بر اینکه زندگى مادى شما را مى خواهیم مرفه بـشـود، زندگى معنوى شما را هم مى خواهیم مرفه باشد. شما به معنویات احتیاج دارید، مـعـنویات ما را بردند اینها. دلخوش نباشید که مسکن فقط بسازیم، آب و برق را مجانی می‎کنیم برای طبقه مستمند، اتوبوس را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند، دلخوش به این مقدار نباشیدمعنویات شما را،روحیات شما را عظمت می‎دهیم.

آب و برق مجانی من کو؟؟؟

این صدای امام خمینی (ره) در تاریخ 8 اسفند در مدرسه فیضیه بیان شده است، نه 12 بهمن در بهشت زهرا(س) و در خصوص کمک به مستضعفین و طبقه مستمند امام به وعده خودشان عمل کردند و حساب 100امام یا کمیته امداد امام یا جهاد سازندگی و ... از این دست اقداماتی بود که نشان می دهد امام خمینی (ره) به وعده خود عمل کردند و هیچ کس نمی تواند آنرا کتمان کند.

اما در خصوص وعده مجانی آب و برق بیاییم یکبار دیگر صحبت های امام را بادقت بخوانیم : دلخوش نباشید که مسکن فقط بسازیم (ویرگول) آب و برق را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند (ویرگول)  اتوبوس را مجانیمی‎کنیم برای طبقه مستمند (ویرگول)  دلخوش به این مقدار نباشید (مکث کوتاه) معنویات شما را (ویرگول) روحیات شما را عظمت میدهیم.

درواقع امام خمینی (ره) به نوعی در واکنش به صحبت های سخنگوی دولت موقت تأکید کرده اند که به مادیاتدلخوش نباشید بلکه به معنویاتی که از دست داده ایم توجه داشته باشید و از یاد نبرید برای چه انقلاب کرده ایدگواه این تفسیر از صحبت های امام، برکنار کردن رئیس بنیاد مسکن زمانی که گفته بود ما به همه محرومین زمین میدهیم، است. امام گفت چرا وعدهای میدهید که نمی‎توانید عمل کنید، چرا برای یک عده طمع ایجادمی‎کنید؟

 

 



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

کنون با به توافق نرسیدن ایران و گروه 1+5 و تمدید مذاکرات وین ، یک سوال باقی می ماند و آن اینکه موقع آن نرسیده است که نظرها به ظرفیت های درونی معطوف شود تا با خودکفایی، نیاز خود را به غرب به صفر برسانیم تا دیگر کشورهای مستکبر به کمک حکومت های مرتجع حاشیه خلیج فارس نتوانند با حربه هایی همچون پایین آوردن قیمت نفت اقتصاد ایران را تهدید کنند.

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

gilankhabar-hafte-vahdat-veladat-hazrat-mohammad-poster_th

«ما در عالم وحدت امت اسلامی هیچ اصراری نداریم که یک فرقه عقائد یک فرقه‌ی دیگر را حتماً قبول کنند؛ نه، وحدت به معنای این نیست. وحدت به معنای این است که با عقائد مختلف، شعب مختلف، مشترکات را بگیرند، موارد محل اختلاف را وسیله‌ی برادرکشی و جنگ و دشمنی قرار ندهند؛ مسئله‌ی وحدت این است»


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

حماسه نه دی تجلّی دوباره لبیک یا خامنه ای

 


 


 



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

اگر 9 دی 88 و حضور میلیونی مردم با بصیرت در دفاع از ولایت و جمهوریت اسلامی ایران رخ نمی داد اتفاقات تلخی در انتظار ایران بود و اولین افرادی که طعم این طعم تلخ را می چشیدند سران فتنه و طرفداران آنان می بودند.

اگر برگردیم به سال 88 و اگر فرض بر این بگیریم که 9 دی اتفاق نمی افتاد باتوجه به شواهد غیرقابل انکار کشف شده از فتنه گران و اتاق فرمان آنان در انگلیس بی شک برای تزریق موج تازه ای از اعتراضات می بایست یکی از سران فتنه قربانی می شد.

به احتمال قوی میرحسین موسوی گزینه ی اولی بود که می بایست قبل از کروبی از سوی اتاق فکر جنبش سبز برای ایجاد انگیزه در بین شورشیان کشته می شد تا فتنه گران بتوانند به اهداف پیش بینی شده خود که توسط سرویس های جاسوسی غرب مورد تحلیل قرار گرفته بود برسند و از آنجایی که این جنبش نمی توانست دو رهبر داشته باشد می بایست حتماً یکی از رهبران ابتدا از دور خارج می شد و سپس نفر دوم تا بتوانند رهبر اصلی خود رابر سر کار بیاورند.

9 دی 88 جان سران فتنه را نجات داد

نگاهی به آنچه که اگر 9 دی رخ نمیداد اتفاق می افتاد :

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

گاهی زغال های نیمه خاموش تشنه دمیدنی هستن برای گر گرفتن و به آتش کشیدن جنگلی که خاموش کردن آن کار ساده ای نیست.

فتنه 88 نیز با تمام برنامه ریزی های دشمن در روز های ابتدایی تشنه دمیدنی بود برای الو گرفتن و شعله ور شدن.

کاری که احمدی نژاد درجشن پیروزی خود هرچند ندانسته انجام داد شعله ور کردن زغال نیمه جان فتنه بود تنها با گفتن حالا ۴ تا خس و خاشاک در این گوشه‌ها یک کاری می‌کنند...

خس و خاشاک واژه خوبی نبود

ای کاش احمدی نژاد در آن زمان درک می کرد رئیس جمهور تمام ایرانیان است نه تنها آن هایی که به وی رأی داده اند و ای کاش می دانست شاید بعضی ها فریب خورده باشند.

آنچیز که مشخص است خیلی از آن هایی که به موسوی رأی داده بودند بعد از فتنه و مشخص شدن ماهیت اصلی سران فتنه نظرشان را عوض کرده و از رأی خود ابراز پشیمانی کردند.

قبول داریم آبی که از جوب رفته دوباره به آن باز نمی گردد اما می توان جلوی هدر رفتن آب های دیگر را گرفت. پس ما از آقای احمدی نژاد انتظار داریم تا از مردم بخاطر بکار بردن واژه خس و خاشاک معذرت بخواهد.

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

ریا کردن همیشه بد نیست، گاهی درسی است برای دیگران تا کمی به رفتار ها و اعمال خودشون فکر کنن و شاید هم تأثیر بگیرند.

یکی از عادات من این هست که هیچوقت کسی رو پست و کوچک نبینم. مگر اینکه خود اون شخص این رو بخواد. متأسفانه در کشوری زندگی می کنیم که رفتار های اشرافی گری جای خودشون رو به رفتار های انسانی داده اند.

چرا که بعضی از مردم فکر می کنند اگر رفتار اشرافی گری داشته باشند از همه با کلاس ترند. افردای که فکر می کنند از همه بالاترند اما در نفهمی و کج فهمی از همه بالاترند.

احترام به رفتگر ها یکی از افتخارات من هست. رفتگر ها چیز زیادی از من و شما نمی خوان اما اگه از کنارشون رد شدی تنها بگو خداقوت... همین. چیز زیادیه؟ لباس شما کثیف میشه؟ شخصیت شما پایین میاد؟

احترام به رفتگر ها

توی محله ما یه جوونی تازه رفتگر شده بود. از رفتارش مشخص بود خجالت می کشه. منم هر بار از کنارش رد می شدم اگر حواسم بود حتماً بهش سلام می کردم و خدا قوت می گفتم. اینکارم باعث شد با انگیزه بیشتری کار کنه.

نه لباس هام کثیف شد، نه شخصیتم  کم شد بلکه به گفته امیر المومنین (ع) ادب لباس فاخر و زینتی است.

احترام زمانی به دست می آید که فرد مفید جامعه باشد در جائیکه مشغول خدمت به خلق الله است. وقتی که شخص مورد احترام قرار گرفت به این نتیجه می رسد که فرد مفیدی است که وجود او برای دیگران ارزش دارد و در نتیجه او هم نسبت به خود احترام قائل می شود و برای خدمت بیشر اعتماد به نفس پیدا می کند.

 



:: موضوعات مرتبط: ریا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

پس از حوادث سال 88 شبکه های BBC و VOA مدام از سرطان زا بودن پارازیت های ماهواره ای که توسط جمهوری اسلامی ایران برای جلو گیری از پخش برنامه های آنان ارسال می کند خبر دادند.

این جنگ روانی توسط شبکه های BBC و VOA شکل گرفت به دلیل نبود آگاهی و آمار درست در نزد مردم موفق شد تا اذهان خیلی از مردم ایران را نسبت به سرطان زا بودن پارازیت حساس کند تاجایی که بعد از فوت خواننده جوان مرتضی پاشایی بر اثر سرطان این جنگ روانی تشدید شده است.

 

کشورهایی که از پارازیت استفاده می کنند :

سوال ما این است اگر پارازیت سرطان زاست چرا کشورهایی از جمله انگلیس، اسرائیل، آلمان، آمریکا،استرالیا، چین، هند و ... از پارازیت های ماهواره ای استفاده می کنند و کسی هم صدایش در نمی آید ولی وقتی در ایران استفاده می شود اولین کشورهایی که بوق در کرنا می کند انگلیس و آمریکا و اسرائیل هستند؟

به عنوان مثال در طول وقایع مربوط به موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه ارسال پارازیت و اختلال در شبکه‌های جهانی ایران مانند پرس‌تی‌وی، سحر2، العالم و حتی جام‌جم آشکارا توسط اسرائیل و آمریکا در دستور کار قرار گرفت.

پارازیت سرطان زاست یا ماهواره؟

 



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم ، حزب الله، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

به عنوان یک افسر جنگ نرم وقتی دیدم همه برنامه هایی مثل ویچت، وایبر ، واتس اپ، تانگو، لاین واینستاگرام روی گوشی های خودشون نصب می کنن برام جالب شد تا ببینم این برنامه ها چی دارن که اینقدر مردم رو به خودشون جذب کرده.

اوایل همه اون هایی که شماره من رو داشتن کیف می کردن که به به فلانی هم وارد این برنامه ها شده و شروع به خوش آمد گویی می کردن. اما لحن صحبت کردن همه خیلی خودمونی بود. حتی خانم های نامحرمی که یا همکلاسی بودن یا برای کارهای اداری شماره ام رو داشتن. برام جالب بود که تو این فضا هیچکس هیچکس روغریبه نمیدونست.

هدف شبکه های اجتماعی تحت موبایل تنها جاسوسی نیست!!؟؟ا


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

می خواستم از جوونیم گلایه کنم. جوونی که نمیدونم بر باد رفت یا باد بر اون رفت. وقتی بر می گردم می بینم یهزمانی یه جایی یه عده جوون برا اینکه ما ها امروز باشیم و جوانی کنیم جوونیشون رو دادن و رفتن و خودشون روفدا کردن به خودم حق میدم از جوانیم گلایه کنم. 

روز جوان رو باید به مادری تبریک گفت که هنوزم که هنوزه در حسرت برگشتن چندتا تیکه استخون جوونش هست، تا که شب جمعه بره سرخاکش یه دل سیر اشک بریزه.

روز جوان رو باید به مادری تبریک گفت که هنوزم که هنوزه در حسرت گرفتن عروسی براجوونی هست  که در راه خدا داد و ازون جوون فقط چندتا تیکه استخون براش آوردن.

روز جوان رو باید به پدری تبریک گفت که عصای دست پیریش رو برا خم نکردن غرور من و شما داد ولی براش فقط یه پلاک آوردن و گفتن یادگاری جوونت.

روز جوان رو باید به همسری تبریک گفت که هنوز چشمش به دره تا شوهرش که در جوانی رفت تا کسی دست درازی به ناموس مردم نکنه یه روزی برگرده اما حتی یه استخونش هم کسی پیدا نکرده.

روز جوان رو باید به جوانی تبریک گفت که بخاطر غیرتش، ساپورت تنگ غواصی رو به تن کرد و به دل اروندخروشان زد و دیگه بر نگشت تا من و تو یادمون بمونه غیرت یعنی چی.

جوانی رفت تا امروز ما جوانی کنیم...

روز جوان رو باید به جوانی تبریک گفت که از دانشگاه علم انتقالی گرفت و رفت به دانشگاه عشق تا که فارغ التحصیل بهشت شد مدرک شهادت بهش دادند.

روز جوان رو باید به جوانی تبریک گفت که عاشق ورزش و فوتبال بود اما برا اینکه ما امروز به تفریح و ورزشمونبرسیم پاهاش رو توی میدون مین جا گذاشت.

روز جوان رو باید به جوانی تبریک گفت که در اثر ترکش های خمپاره دوتا چشماش رو از دست داد تا امروز چشم دشمن به ناموس ما نیفته.

روز جوان رو باید به جوانی تبریک گفت که ماسکش رو وقتی شیمیایی زدن در آورد و داد به رفیقش تا رسم جوانمردی رو زنده نگه داره تا که امروز ما جوانمردانه رفتار کنیم و دست هم رو بگیریم.

روز جوان رو باید به جوونایی تبریک گفت که پشت ولی زمانشون رو خالی نکردن و تا آخرین قطره و آخرین نفس ایستادگی کردن تا ما امروز پشتیبان ولی فقیه زمانمون باشیم درست مثل حضرت علی اکبر(ع).

 پ,ن : میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان رو تبریک می گم. بیایم به حق حضرت علی اکبر (ع) جوون خوبی برا امام زمانمون باشیم.

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1393 |
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 29 صفحه بعد