نوشته شده توسط : خادم سایبری

جذابیت برایم مهم بود. برای همین احساس می کردم با ساپورت هر روز جذاب‌ تر و خوشتیپ تر از قبل دیده می شوم. این را از نگاه های مردم می فهمیدم. برای همین هر روز ساپورت های چسبان تر و جذاب ‌تری به پا و هر روز نگاه افراد بیشتری را به خودم جذب می کردم.

گمانم این بود که مرتکب هیچ گناهی در دنیا نشده ام و از تمام دختران پاک ‌تر هستم. این خیال تمام عمر با من بود تا آنکه از این دنیا بار سفر بستم و در صحرای محشر و روزقیامت نامه اعمالم را به دست چپم دادند. خدای من چه می دیدیم. گناهانی که حتی یکبار مرتکب آن نشده بودم. گناه زنا و شهوت رانی و فساد و ... زبان به اعتراض گشودم که این چه عدالتی است؟ من حتی فکر یکی از این گناهان هم به افکارم خطور نکرده بود.

ساپورت یعنی ...

برای دریافت سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید

و خداوند عالم فرمودند مگر ما در سوره نور آیه 19 خطاب به شما نگفتیم که :

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفاحِشَهُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَهِ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ.

کسانى که دوست دارند زشتی ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد عذاب دردناکى براى آنها در دنیا و آخرت است، و خداوند مى‏داند و شما نمى‏دانید.

به فکر فرو رفتم و به روز هایی که با تکبر و غرور ساپورت به پا می کردم تا زیبا تر شوم و نگاه های مردم را بخودم جذب می کردم افتادم. تازه فهمیده بودم ساپورت یعنی چشم های هیز شمارا خریداریم...

پ,ن : این داستان ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. مراقب به گناه انداختن دیگران باشید...

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

این مطلب فقط یک انتقاد است

برای بنده هنوز درک اقدامات قرارگاه خاتم الاوصیاء بسیار دشوار است. شاید بیش از 20 بار از قرارگاه خاتم الاوصیاء با بنده تماس تلفنی داشتند و از بنده آمار و ارقام و شیوه فعالیت ها و .... را میخواستند.

و بار ها و بارها کاغذ بازی هایی انجام دادند که چه کارهایی انجام داده اید و چه می کنید و چیکار خواهید کرد و ...

حتی چندبار هم از طرف قرار گاه خاتم الاوصیا استان گلستان بنده را دعوت کردند که یکبار آن را پذیرفتم و رفتم و ای کاش نمی رفتم چرا که فهمیدم اصلاً هیچ کاری با کار های فرهنگی ندارند و فقط در پی گزارش و  آمار دادن هستند و بس.

شما فکرش را بکنید شخصی که مسئول بخش فضای مجازی استان ما بود فرق بین وب سایت و وبلاگ را نمی دانست.

باز هم گزارش و آمار دست پخت قرارگاه خاتم الاوصیاء

این دفعه هم متأسفانه قرارگاه خاتم الاوصیاء استان گلستان اقدام به دعوت از حاج حسین یکتا کردند و اولین اجلاسیه فعالان فرهنگی استان گلستان تحت عنوان " اصحاب عشق " را برگزار نمودند.

اما در این جلسه از افرادی دعوت شده بود که فقط از فرهنگ گذاشتن محاسن را بلد بودند. و جای خالی فعالان سایبری و افسران واقعی جنگ نرم کاملاً دیده می شد.

و همین عامل بخوبی نشان می دهد که این مراسم هم فقط و فقط برای آن برگزار شده بود که بگویند ما فلانی را آوردیم و این تعداد شرکت کردند. نه بار مثبتی نه کار مثبتی نه اقدام مثبتی نه آینده مثبتی نه ....

به دوستانم در قرارگاه خاتم الاوصیاء می گویم با این حلوا حلوا ها دهان شیرین نمی شود. کار فرهنگی با آمار و ارقام هیچ بار مثبتی ندارد. صد رحمت به دشمن که برای انحراف ما دلسوزانه کار می کند.

بماند. قصد تخریب ندارم اما من دلم برای محاسن سفید رهبرم می سوزد و شما دلتان به حال آمار و ارقام....

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

روزگار سختیست. بعضی از مردم برای بدست آوردن نان شبشان هم مشکل دارند. گرانی و شیب های تند کمر شکسته ملت را خورد کرده است. رئیس جمهور می گوید خزانه خالیست اما نمیدانیم پول چند میلیاردی تغییر دکوراسیون دفتر ریاست جمهوری از کجا آمده است. یک روز با سبد کالا غرور و عزت ملی را لگدمال می کنند و یک روز با جشن و رقص لزگی کاخ سعدآباد دل مردم را می شکنند.

و هر دم ازین باغ بری می رسد، تازه تر از تازه تری می رسد. اینبار جناب سخنگو می گوید : برگزاری جشن ومراسم در سالگرد انتخاب قاطعانه آقای روحانی توسط مردم، یک حق است و در جهت نشاط جامعه لازم است و دستگاه های اجرایی باید از این فرصت استفاده کنند.

مردم مانده اند جیب خالی خزانه را باور کنند یا ولخرجی های دولت از جیب بیت المال را. اما تنها باوری که مردم آنرا قبول دارند جیب خالی خودشان است و چشمان حسرت زده شان در مقابل سونامی واردات پروشه آقا زاده ها به کشور.

جشن سالگرد پیروزی دکتر روحانی

اما مردم دل رحمی داریم. حاضرند نان شبشان را به سختی بدست بیاورند اما همان نان را با همسایه تقسیمکنند. مردمی که بی تفاوت از کنار دخترک دست فروش کنار خیابان نمی گذرند و محض شاد کردن دلش هم که شده آدامسی می خرند تا لبخند را باهم تقسیم کنند.

رئیس جمهور محبوب ماهم با شادی موافقیم اما اینجا مردم دلشان برای هم می تپد نه برای جشن و پایکوبی. شادی و جشن و نشاط ما زمانیست که تمام ملت باهم شاد باشند.

جناب آقای روحانی رئیس جمهور منتخب و محترم ملت، از شما در خواست داریم تا برای شاد کردن دل ملت، دل ایتام و فقرا را بدست بیاورید. مردم از پول بیت المالی که صرف این راه می شود بسیار خوشحال می شوند تا به راه انداختن جشن و پایکوبی و رقص و برهنگی و ....

برای رسیدن این صدا به گوش رئیس جمهور تا می توانید بازنشر کنید

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

شنیده میشود که عمو پورنگ به دلیل نشان دادن کلیدی شبیه کلید روحانی ولی با برچسب دروغ روی آن و نامیدن کلید به عنوان "دروغ کلید همه ی بدیها" باعث ایجاد واکنش از سوی اطلاعات و دیگر سازمانهای دولتی شده است با این بهانه که پشت این کار او مسئله ی سیاسی نحفته است

صرفا خنده: عمو پورگ در یک کلمه شوخی شوخی با کلیدم خوشی فاتحم الصلوات خدا رحمتت کنه راه اون دنیا تو باز کردی کلید بر تو هم افتاد.

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
فراخوان بزرگ همخوانی ترانه مرگ بر آمریکا
 
همخوانی ترانه ماندگار مرگ بر آمریکا، هم نوا با حامد زمانی در یکی از باشکوه ترین کلیپ های مردمی.

• با هرموبایل و یا دوربینی که دارید ابتدا در حالت فول (بالاترین کیفیت) قرار داده و از خودتان تصویربرداری کنید . ترجیح ما بر کیفیت HD است.
• موبایل و یا دوربین را به حالت افقی گرفته و ضبط کنید . 
• اگر حجم فایلتان کمتر از ۲۵ مگابایت بود ، ازطریق ایمیل Info@nasrtv.com ارسال کنید و در غیر این صورت ، از سایت های آپلود غیر مستقیم مثل پیکو فایل استفاده کنید و لینک را به ایمیل Info@nasrtv.com ارسال نمایید . 
• درصورت تمایل می توانید ازطریق سایت NasrTV هم ویدئوی خود را پس از عضویت در سایت ، با پسوند FLV آپلود کنید. راه دیگری هم هست و آنکه ویدئوی خود را بر روی DVD رایت کرده و به نشانی ما ارسال کنید. خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید مفتح شمالی، خیابان شهید نقدی، پلاک ۳۴. کدپستی : ۱۵۷۶۶۳۴۴۱۳
• سعی کنید تصویرتان هنگام همخوانی کامل باشد - یعنی سرشما کامل در کادر باشد – نه زیاد دور تصویربرداری کنید نه زیاد نزدیک ؛ اگر هم امکان دارد قسمت های مختلف ترانه مرگ بر آمریکا را در مکان های مختلف بخوانید . نگا



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

آزادی‌ یواشکی زنان در ایران نام صحفه ای در فیس بوک است که در این صفحه بعضی از خانم های ایرانیعکس برداشتن روسری شان را قرار می دهند و با نوشتن مطالبی عارفانه و عاشقانه هرزگی خود را آزادی می نامند.

حامیان این صفحه مدام از استقبال مردمی آن دم می زنند اما باتوجه به ماهیت اصلی فیس بوک یعنی سکس، و جذاب بودن نام این صحفه از نظر جنسی، بخش عمده ای از مراجعین به این صفحه فقط به دنبال ارضای غریزه جنسی خود هستند.

آزادی یواشکی زنان در ایران

 با نگاهی دقیق متوجه می شویم تعداد کامنت ها و لایک های آقایان بسیار بالاتر از تعداد لایک ها و کامنت های خانمهاست. علت اصلی لایک کردن این صفحه از سمت آقایان این است که احیاناً زمانی بتوانند عکس های آزادی یواشکی غلیظتری را مشاهده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، تهاجم فرهنگی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

مدیون رهبری هستید این کلیپ را نبینید

 



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معنی usa را خیلی از ما ها می دانیم. همان United States of America یا ایالات متحده ی آمریکا است. ولی من خواستم ببینم آیا برادرم که یک دانش آموز هست نیز این را می داند؟ ولی جواب خیلی جالبی داد که ساعت ها به آن خندیدم. لطفا با من همراه باشید.

usa از نظر یک دانش آموز

بقیه در ادامه ی مطلب ...


:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 |
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 29 صفحه بعد