خفاشی به نام مشایی
 
نوشته شده توسط : خادم سایبری

هنوز خیانت های جریان انحرافی در حق ملت را از یاد نبرده ایم. جریانی که باعث خیلی ناراحتی ها در کشور شد. دل خیلی ها را شکست. حتی دل سید علی را. اما اوج کینه این جماعت از انقلاب و ولایتمداران آنجا بود کهمشایی در انتخابات رد صلاحیت شد. از آن موقع بود که فوج فوج پیامک می فرستادند که ما در انتخابات شرکت نمی کنیم.

کینه های این افراطیون تهی مغز با تمسخر و توهین به آیت الله خاتمی و آیت الله جنتی و حتی در خیلی از موارد به رهبر معظم انقلاب برای همگان واضح تر شد که آن ها قصد تخریب نظام را از درون دارند. درست همان چیزی که مخالفان انقلاب سخت به دنبال آن بودند.

اما نکته از آنجا جالبتر می شود که این گروه افراطی و کینه ای در اقدامی جدید در چند روز اخیر شروع به ارسال پیامک هایی کرده اند که در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت نخواهیم کرد. این موج به شبکه های اجتماعی نیز رسیده است و در پیچ هایشان اعلام می کنند بخاطر نبودن مشایی و احمدی نژاد در این نظام، ما نیستیم و این نظام دیگر اسلامی نیست...

خفاشی به نام مشایی

آنها آنقدر احمق و کوته فکر هستند که نمیدانند جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت استوار شده است و رئیس جمهورها می آیند و می روند و نمی توانند در اصل نظام تصرفی ایجاد کنند. حال آنکه اگر شما با اصل نظام مشکل دارید پس با ولایت و امامت هم مشکل دارید.

نکته جالب دیگر اینست که همین اشخاص مانند سرکرده خودشان تب بل هوسی دارند و با نگاهی به صفحاتشان درشبکه های اجتماعی در می یابیم که چقدر از اسلام بو برده اند زیرا که در صفحاتشان پر است از پسندهایخوانندگان و بازیگران و فیلم هایی که مضمون سکس دارند. حال این ها می خواهند به ما بگویند این نظام دیگر اسلامی نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شهدا، ضد اسرائیل، ، چاپ این صفحه
:: برچسب‌ها: ضد مشایی , خبر,
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1392 |