دشمنان در راه پیمایی شرکت نمی کنند
 
نوشته شده توسط : خادم سایبری

لابد شماهم تابحال شنیدین و خوندین که میگن هرکس تو راهپیمایی 22 بهمن شرکت نکنه از کار اخراج میشه. یا مثلا مردم برا ساندیس میان یا برا کارت شارژ همراه اول میان و یا این جمعیت نیست این ها درخت هستن و خلاصه ازینجور حرفا. برام چندتا سؤال پیش اومده که ازین آدما میخوام بپرسم :

1- یکی به من بگه کی میخواد من رو اخراج کنه؟ من الان چندساله که بیکارم ولی هر سال تو راهپیمایی ها شرکت می کنم. الان مسئولین باید رسیدگی کنن دیگه مگه نه؟ یکی من رو استخدام کنه که اگه یوقت نرفتماخراجم کنن :)

2- حالا یکی کارمند باشه چطوری بررسی می کنن که اومده راهپیمایی؟ لابد ردیاب روشون نصب می کنن :)

3- میگن این مردم نیستن که اومدن راهپیمایی بلکه درخت هستن. آقا پس این گینس کجاست که این رکرد کاشت درخت تو خیابون هارو به نام ایرانی ها ثبت کنه؟ مسئولین چرا پیگیر نیستند؟

4- ایران خیلی پیشرفت کرده که درخت تو آسفالت میکاره مگه نه؟

5- بعد چطور روز قبل این درختا نیستن اما روز راهپیمایی میلیون ها درخت کاشته میشه؟ چرا از این سرعتکاشت درخت برای حفظ کره زمین استفاده نمی کنین ها چرا؟

6- حالا این درختا از چه نوعی هستند که راه می رون و حرف می زنند؟

هرکس در راهپیمای 22 بهمن شرکت نکند اخراج خواهد شد...!!!

7- یکی نیست بگه اگه درخت تو خیابونه پس ملتی که از ترس اخراج شدن اومدن راهپیمایی کجان؟ معادله دو مجهولی شد که!!!

8- اگه مردم نیستن ودرخت هستند لطف کنین یه تصویر شات بسته ازین درختا بگیرن تا برا ماهم واضح بشه اینا درختن.

9- میگن تو راهپیمایی کارت شارژ همراه اول پخش می کنن. الان منکه ایرانسل دارم باید چیکار کنم؟

10- میگن ملت برا ساندیس میان. خدایش منکه از مال مفت خوشم میاد. ولی نمیدونم چرا تو شهر ما پخش نمی کنند. چرا هرچی امکاناته برا شهر های بزرگه؟ مسئولین رسیدگی کنن. من ساندیس پرتقال می خوام.

11- قبول دارین دشمنان ما به لطف خداوند از احمق ترین ها هستند؟

پ,ن : اگر از انقلابمان دفاع نکردیم، بسپاریم بر سنگ مزارمان تاریخ نزنند، تا آیندگان ندانند بیعرضگان این برهه از تاریخ ما بودیم... وعده ما ادامه راه شهدا در راهپیمایی 22 بهمن.

پ,ن2: آقا ما حاضریم با تمام تجربیات کاری و تمام فنونی که بلدیم آبدارچی هم وایسیما. نیاز داشتین خبر بدین هرسال میام راهپیمایی خخخخخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1392 |