رهبر معظم انقلاب: در مذاکرات دخالت نمی کنم
 
نوشته شده توسط : خادم سایبری

پس از فاش شدن متن توافقنامه ژنو (ترکمنچای) و شروع شدن مجدد توهین ها و تحریم ها علیه ملت شریف ایران، عده ای با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند هیچکس نباید مذاکره کنندگان را سازشکار بداند خواستند این خفت و فضاحت را گردن رهبر معظم انقلاب بیندازند و بین مردم شایعه کردند که تمام متن های توافقنامه باهماهنگی رهبر معظم انقلاب امضا شده اند.

حتی رهبر معظم انقلاب در پاسخ نامه آقای روحانی که پیروزی های بدست آمده در توافقنامه ژنو را نگاشته بودند فرمودند: آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر است (نه متن توافقنامه ژنو).

رهبر معظم انقلاب در تاریخ 29 آذر ماه سال 92 نیز فرمودند: من اصرار دارم بر تثبیت حقوق ملت ایران. از جمله مسئله ی حقوق هسته ای؛ اصرار داریم بر اینکه از حقوق ملت ایران یک قدم عقب نشینی نباید بشود. ما البته در جزئیات این مذاکرات مداخله نمی کنیم.

رهبر معظم انقلاب: در مذاکرات دخالت نمی کنم

اما رهبر معظم انقلاب بار دیگر به همگان ثابت کردند که چقدر آینده نگر هستند. ایشان در 28 بهمن 92 فرمودند: من امسال روز اوّل سال ۹۲ در مشهد در جوار مرقد ثامن‌الحجج اعلام کردم؛ گفتم من حرفى ندارم؛ بعضى از مسئولین و دولتمردان - دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان این دولت - فکر میکنند در قضیّه‌ى هسته‌اى ما با آمریکایى‌ها مذاکره کنیم [تا] موضوع حل بشود؛ گفتیم خیلى خب، اصرار دارید شما، در این موضوعِ بالخصوص بروید مذاکره کنید؛ ولى در همان سخنرانى اوّل امسال گفتم من خوشبین نیستم؛ مخالفتى نمیکنم امّا خوشبین نیستم.

حال دولت باید خوب بداند اگر برای این دوره کوتاه چهارساله می خواهند به بیگانگان باج بدهند تا چند صباحی مملکت گل و بلبل بشود تا بتوانند برای هشت سال بعد رأی جمع کنند این صحبت رهبر معظم انقلاب را هم بخوانند که فرمودند :‌ یک خطوط قرمزی وجود دارد، یک حدودی وجود دارد، این حدود باید رعایت بشود...

پ,ن: دولت گرامی ملت تمام تحریم ها را تحمل کرده اند و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. اما اینکه تحریم بشویم و هم توهین بشنویم هم تعلیق، اینجا دیگر بحث دیگریست...


:: مطالب مشابه : سیدعلی خامنه ای - روشنگری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1392 |