چمرانی ها
 
نوشته شده توسط : خادم سایبری

قبلا گفته بودم که یکی از دلایل اصلی ساخت این وبلاگ خوابی بود که از شهید چمران دیده بودم و توی اون خواب بهم الهام شده بود که برای انجام امورات فرهنگی بخاطر شهدا برگردم. اما این روز ها بدجور به یاد یکی از حرف های شهید چمران میفتم و با خودم فکر می کنم که اگه واقعا همه مسئولین و همه اونایی که با سهمیه و پارتی میرن جایی استخدام میشن به این حرف شهید چمران عمل می کردند ایران الان بهشت بود و از لحاظ علمی و تخصص از ژاپن هم بالاتر بودیم... خب وقتی یک نفر با سهمیه و لیسانس حقوق میاد میشه معلم کلاس اول ابتدایی و از لحاظ اخلاقی هم مشکل داره چه توقعی داریم که بچه هامون یه چیزی بشن؟ وقتی یک نفر با پارتی و هزار جور عیب میاد تو یک نهاد مهم استخدام میشه چه توقعی داریم که برا اون ارگان دل بسوزونه و اون اداره پیشرفت کنه؟

این روز ها بدجور به یاد شهید چمران می افتم

شهید چمران: می گویند تقوا از تخصص لازم تر است، آ نرا می پذیرم، اما می گویم: آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست

پ,ن: ماه محرم رو خدمت همه دوستداران اهل بیت و عزادارن خون خدا تسلیت عرض می کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 |