برای ایران استوره باشیم یا برای BBC ؟
 
نوشته شده توسط : خادم سایبری
وشته شده توسط : خادم سايبري

Gucci را همه ما خوب میشناسیم. همون آقا رضای قوچان نژاد خودمون که تک ‌گل برتری تیم ملی ایران در برابر تیم ملی کره جنوبی رو زد و باعث سعود تیم ملی به جام جهانی 2014 شد و نام آقا رضا به عنوان اسطوره در ذهن همه ایرانی ها ماندگار شد. ملت غرق شادی صعود به جام جهانی بودن و همچنین شب عید هم رسید که یکدفعه آقار رضای ما سر از BBC و جشن یا بهتر بگم شوپارتی این شبکه به مناسبت عید نوروز 93 در آورد.

اوووو عجب شبکه ای هست BBC که به فکر اسطوره های ما ملت هست ایول دستش درد نکنه، هم برای نوروز باستانی ما جشن گرفته هم یکی از اسطوره های مارو دعوت کرده، به این میگن شبکه ملی...!!!

برای ایران اسطوره باشیم یا برای BBC ؟

بله به همین راحتی شبکه بهائی که مروج بی بند و باری و همجنس بازی هست و ید طولایی در خیانت در حق ملت شریف ایران که از کودتای 28 مرداد گرفته تا فتنه 88 و بعد از آن را دارد، با بکارگیری یک اسطوره ورزشی، چهره کریه خودش رو در نزد ملت خوب جلوه میده.

گلایه ای از رضا قوچان نژاد نداریم بخاطر سالهای زیادی که خارج از ایران زندگی کرده و به احتمال زیاد هنوز ذهنش با مسائل اینچنینی درگیر نشده ولی از مسئولین فوتبالی کشور هم گلایه داریم و هم انتظار روشنگری و فرهنگسازی.

این تیم ملی قرار است مقابل چشم های میلیون ها نفر در کل دنیا به عنوان نمایندگان فرهنگی، مذهبی و ورزشی کشور حضور پیدا کنند پس باید باتوجه به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری، عرق ملی ، فرهنگی و مذهبی در آن ها به خوبی روشن شود و این امر جهاد فرهنگی مسئولان فوتبال کشور را می پذیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، جنگ نرم ، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1393 |