7 ساله شدیم
 
نوشته شده توسط : خادم سایبری

روی شانه ی غیرت یاد جبهه ها مانده ست

                              مرگمان اگر دیدید پرچمی رها مانده ست

رفته اند اما نه! کوله بارشان باقی ست

                              بر زمین نمی ماند ،  شانه های ما مانده ست

و من باز هم می فشارم دکمه های کیبورد لب تاپم را تا شاید همچون صدای خش خش بی سیم برسانم صدایم را به آن ها که معبری زدند از زمین خاکی به آسمانی آبی. همان هایی که پروانه وار پیله های تنیده دنیا را باز کردندو پر پربازشان را گشودند و تا اوج عشق خنده مستانه سردادند و رفتند و ما را در منجلاب گناه این دنیا تنها گذاشتند.

گاهی کارم در دنیا گره می خرد احساس می کردم صدای بی سیم تا بهشت نمی رسد اما حالا وقتی نیک به اطرافم می نگرم می بینم انگار همه آن ها همینجایند، کنار من، کنار تو و حتی آن دور دست ها که خورشید خودش را به خط افق می سپرد.

الحمدالله در سالی که گذشت اتفاقات خیلی خیلی خوبی برای معبر افتاد که واقعا خدارو شکر می کنم و این رو ازعنایت ائمه و شهدا می دونم و از همیشه بیشتر به کاری که انجام میدم امیدوار شدم.

ابتدا یک اتفاق خوب برای معبر افتاد این که بنده در امتحانات با معدل 19.89 صدم نفر اول شدم که از عنایات خاص شهداست

یکی دیگر از این اتفاقات خوب زیاد شدن بازدید و امتیازدهی خوانندگان منتقدان معبر سایبری همراه رهبر بود به من امید و قوت قلب زیادی داد

ان شاءالله برای سال 94 یک سری برنامه های توسعه ای برای معبر در نظر دارم که احتمالا تا آخر این ماه یک فاز از اون راه اندازی بشه و امیدوارم که خوب جواب بده.

و از شما دوستان و همراهان خوبم می خوام که با نظرات و انتقادات خوبتون همواره به من در ادامه این مسیر کمک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 |