حجاب
 
نوشته شده توسط : خادم سایبری

شهید محمد کریم غفرانى:
« خواهرم: محجوب باش و باتقوا، که شمایید که دشمن را با چادرسیاهتان و تقوایتان میکُشید.»
«حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را مىبینى و دشمن تو را نمىبیند

پ,ن1: امروز 21 تیرماه روز عفاف و حجاب نامگذاری شده و از صبح تمام شبکه های تلوزیونی و رادیویی و غیره درباره عفاف و حجاب حرف زدن باور کن بدون شوخی جدی میگم!!! (آخ آخ حواسم نبود روزه ام نباید دروغ بگم)

پ,ن2: میدونم خیلی ها روی این حرف من موضع میگیرن اما من میگم چون مدیون هستم اگه نگم. تو دانشگاه یه دختر خانمی بود همیشه بد حجاب. یه روز دیدم حجاب گرفته به چه زیبایی. بهش گفتم چی شده آفتاب از کدوم طرف در اومده؟ گفت فلانی من هرچی باشم ماه رمضون حجابم رو رعایت می کنم تا یوقت یه روزه دار بخاطر من به گناه نیفته. تو دلم گفتم آفرین این مهمه. همینقدر که میدونه کارش اشتباهه خودش قبول داشته باشه خودش خیلی ارزش هست. اما مشکل از من بچه مذهبی هست که نمیتونم قانعش کنم تموم طول سال حجابش رو حفظ کنه..



نظرات شما عزیزان:

TAKTAZ
ساعت15:15---4 آذر 1392
سلام خوبی؟؟؟
پاسخ:به لطف شما تکتاز عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شهدا، حجاب و عفاف، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1392 |