چند جمله حرف حساب معبر سایبری فندرسک با فوتبالیست ها
 
نوشته شده توسط : خادم سایبری
نوشته شده توسط : خادم سايبري

یادم میاد به مناسبت روز خلیج فارس حرکت مردمی بزرگی در شبکه جاسوسی فیس بوک شکل گرفت و تمام ایرانی ها در یک ساعت مشخص به صفحه ملک عبدالله حمله کردند و با تمام زبان های دنیا نام خلیج فارس رو نوشتن. حجم این حمله به قدری وسیع بود که مدیران صفحه ملک عبدالله برای جلوگیری از آبرو ریزی بیشتر این صفحه رو بستند. توی این حمله همه اقشار مردم بودند. از بچه حزب الهی ها گرفته تا اونایی که حتی مخالف انقلاب اسلامی بودند. همه و همه برای اینکه از نام یک قطعه از کشورشون دفاع کنند باهم هم دل و یکصدا شدند.
اما حالا لیگ جعلی امارت اسم خودش رو به نام خلیج ع.ر.ب.ی تغییر نام داده و یکی از بازیکنان کشورمون هم به گفته خودش قبل از تغییر نام این لیگ با یکی از تیم های اماراتی قرارداد بسته.

اما یکی دیگه از فوتبالیست ها هم میخواست بعد از تغییر نام این لیگ جعلی با یکی از تیم های امارات قرار داد ببنده. من چند جمله حرف دارم با این عزیزان:

یه روزی یه زمانی یه عده ای که مثل شما عاشق فوتبال بودن عاشق ورزش بودن برای شرافت برای انسانیت برای رضای خدا برای دفاع از ناموس بخاطر غیرت و مردونگی فوتبال رو کنار گذاشتن و رفتن از دین و کشور و ناموسشون دفاع کردن و اجازه ندادن حتی یک تیکه از خاک کشورشون به نام یک کشور دیگه در بیاد. اما حالا شما ها می خواین شرافت خودتون رو بفروشین و پا بزارین روی خون این شهیدان و پشت کنید به کشورتون و برین تو لیگ های جعلی عربی بازی کنید فقط بخاطر پول و مال دنیا.

اگه مسئله شماها پول هست باشه چشم مشکلی نیست همه ما ایرانی ها جمع می شیم و اعضای بدن هامون رو میفروشیم تا پول شماها رو بدیم تا نرین تو این کشورها که چشم بد به نام کشورمون دارن بازی کنین. راضی می شین؟ دیگه ببخشید اگه پولش کم میشه ولی ما شرافت حالیمونه چیزی که شاید شما ها ... . 

و حالا حرفم با اون هایی هست که میخوان پول هنگفتی رو بدن تا این بازیکنی که با یک تیم اماراتی قرارداد بسته رو به کشور برگردونن . پولی که میتونه خرج داروی گرون قیمت یه عده بیمار و یا خرج جهیزیه چند تا عروس فقیر و رفع نیاز های ضروری خیلی از مردم این کشور بشه چرا باید از کشور خارج بشه و بره تو جیب آدم هایی که به کشور ما توهین می کنند؟ مگه این بازیکن ها کم قرار داد می بندن؟ به قول بروبچ زنگ بیداری صدای رادیو میقات یه پروشه کمتر یه بنز و BMV کمتر سوار بشن و خودشون توعون کارشون رو بدن.

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت22:27---18 آذر 1392
باهاش قهری؟؟

خو اگه اون نیاد منم دیگه نمیام...
پاسخ:نه بابا اون بابا من مثل یک بردار هستیم چی فکرکردی


زهرا
ساعت22:22---18 آذر 1392
چرا دیگه taktaz پست نمیزاره؟؟
پاسخ:یادش رفته بزاره بهش میگم زهرا خانم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: حرف حساب، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 |